AccueilPortailRechercherS'enregistrerConnexion

Partagez

Ilikka

Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Chicard
Rang: Administrateur
Chicard

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptyVen 7 Oct - 0:20

Traduction du message précédent :
"Nous habitons au beau milieu de la Finlande, à Kuopio. C'est près de Pielavesi, où jouait Ilkka. Le nom de l'équipe est Sampo et ils ont gagné le championnat finlandais ces deux dernières années. Ollka a aussi joué au Kups Volley de Kuopio, où il a aussi gagné le championnat. Ilkka joue d'habitude dans l'équipe qui gagne. Et cette année c'est votre tour.
PS : Ilkka n'est pas très bon au tennis. D'habitude il perd quand on joue ensemble. Il ne sera peut être pas d'accord avec moi ..."

You seem to well know finnish volleyball, so I wonder what do you think about Guntis Atars, who played 10 years (!) in Pateri, and about Antti Siltala, who came in our team as a medical joker last year ...

National
Tof

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptySam 22 Oct - 1:48

maybe the good tennis players ( santé !!! chapeau ) could train ilikka... Ilikka - Page 2 Icon_que Ilikka - Page 2 Icon_que

(mon anglais est aussi riche que mon tailleur, moi ô porteur de joggings...)
Revenir en haut Aller en bas
turakainen
Benjamin
turakainen

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: hello   Ilikka - Page 2 EmptyJeu 12 Jan - 3:47

france Happy New Year, my friends. Somebody ask me about Antti Siltala. He is now playing in Pielaveden Sampo. He is fine young player and he has good future in volleyball. Guntis Atars was the best foreigner player when he played in Finland and he played fine career in Finland. I hope you get "smilies" who wave Finnish flag... I had great christmas present from Santa Claus. Genuine CVB52 "echarpe". I hope i can keep it very proud, when the CVB52 win championship chapeau
Invité
Invité

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptyJeu 12 Jan - 15:23

Chicard, traduction please
Toto
Champion du monde
Toto

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: hello   Ilikka - Page 2 EmptyJeu 12 Jan - 16:41

turakainen a écrit:
france Happy New Year, my friends. Somebody ask me about Antti Siltala. He is now playing in Pielaveden Sampo. He is fine young player and he has good future in volleyball. Guntis Atars was the best foreigner player when he played in Finland and he played fine career in Finland. I hope you get "smilies" who wave Finnish flag... I had great christmas present from Santa Claus. Genuine CVB52 "echarpe". I hope i can keep it very proud, when the CVB52 win championship chapeau

Bonne année, mes amis. Quelqu'un m'a demandé ce que je pensais à propos d'antti siltala. il joue maintenant à pielaveden sampo. c'est un bon jeune joueur, et il a un bon avenir dans le volley. guntis atars était le meilleur joueur étrangé quand il jouait en finland, où il a eu une très belle carrière.
j'espère que vous allez avoir des smiley avec le drapeau finois...
j'ai eu de beaux cadeaux de la part du père noël. Une écharpe CVB 52. J'espère que je pourrai la gardé très fièrement quand le cvb52 gagnera le championnat !!!
http://www.tewebe.com
Invité
Invité

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptyJeu 12 Jan - 20:46

Danke Toto
Chicard
Rang: Administrateur
Chicard

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptyVen 13 Jan - 1:31

Traduction : "Merci fiston." Ilikka - Page 2 Icon_big

Regional
Rizette

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 EmptyDim 22 Jan - 0:33

Macapuf a écrit:
turakainen a écrit:
costaud
Kylläpä oli ilo katsoa suomalaisen hyviä otteita eilisessä pelissä.
Olemmeko saaneet uuden aurinkokuninkaan Ilkasta? merci

Traduction du message en finnois:

"C'était un véritable plaisir de voir le jeu des finlandais hier, ils ont été très bons. Ilka serait-il notre nouveau Roi Soleil?"

Je remarque qu'il y a des connaisseurs finlandais sur le forum (et peut-être à Jean Masson aussi!?)...

Et oui ya des amateurs du finnois à Jean Masson !!!! Le finnois est assez simple à apprendre (et également très joli à entendre...) et pour l'avoir vu, c'est un magnifique pays... Jvous enverrai une carte postale en finnois la prochaine fois que j'y fais un saut... Ilikka - Page 2 Icon_win Näkemiin !!!
Rizette
Regional
Rizette

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Terve   Ilikka - Page 2 EmptyDim 22 Jan - 0:36

turakainen a écrit:
We live in middle part of Finland. Town name is Kuopio. It`s near to Pielavesi where Ilkka used to play. Team name was Sampo and they win last year and year before Finnish Championship. Ilkka also played in Kups Volley (R.i.p) in Kuopio. And they also win championship. Ilkka usually play in winning team. And this year is your turn michou

P.S. Ilkka is not very good in tennis. He usually lost when we play. Ilkka may not agree this with me... Ilikka - Page 2 Icon_win

Hello !!! Where do you live exactly in Finland ?? Do you leave near Tampere 'cause i've ever been there ??? Ilikka - Page 2 Icon_big
turakainen
Benjamin
turakainen

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: bonsoir   Ilikka - Page 2 EmptySam 28 Jan - 23:15

Hello!

Kuopio is about 350km from Tampere. Did you like like Tampere and Finland? Did you know Finland is greatest place in the world..We know that.. Very Happy

SAINT-NAZAIRE VB Atlantique is going down today... GO CVB GO!!!!!

Ps.Matti Hautamaki is best skijumper in the world!! cheers
(Matti Hautamäki on paras mäkihyppääjä maailmassa!!!)
Rizette
Regional
Rizette

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: bonsoir   Ilikka - Page 2 EmptyDim 29 Jan - 16:45

turakainen a écrit:
Hello!

Kuopio is about 350km from Tampere. Did you like like Tampere and Finland? Did you know Finland is greatest place in the world..We know that.. Very Happy

SAINT-NAZAIRE VB Atlantique is going down today... GO CVB GO!!!!!

Ps.Matti Hautamaki is best skijumper in the world!! cheers
(Matti Hautamäki on paras mäkihyppääjä maailmassa!!!)

Hey !!! Mitä kuuluu ? I love Finland and Tampere... I went also to Helsinki : a very beautiful city. It is my best trip I did. I will come back to Tampere as soon as possible 'cause I've made new friends there and I miss them and Finland a lot... I agree with you : Suomi is the greatest place in the world Ilikka - Page 2 Icon_win Ilikka - Page 2 Icon_big Näkemiin
Contenu sponsorisé

Ilikka - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Ilikka   Ilikka - Page 2 Empty

Ilikka
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2